Healthy Diet !
12:03 AM
Assalamualaikum :)

Hello peeps. Rindu I tak ? Mesti rindukan. Heee.

So you guys sihat tak ni ? HAHA. Racine madam day takde reader day blog ni. Last post, last year!

Apa topik yang akan dibawakan kali ni ? Takda benda pun cuma pasal KURUSKAN BADAN. Haha, well perempuan kan, terlalu sinonim dengan plan diet tak jadinye tu. Boleh katakan setiap tahun la azam nak kuruskan badan la ape la, tapi tak menjadi. Maka tinggal la azam itu menjadi kenangan setiap kali tahun baru.

Takde benda dalam dunia ni, kita achieve dalam petik jari je. Nak syurga Allah ? Kena berusaha jugak. Takdenye dengan kau solat lima waktu saja kau dah jamin tempat dalam syurga.

So, dalam impian nak kurus ni. Apa benda yang penting ? Kesabaran, kerajinan dan istiqamah la kunci kejayaan! Well girls outthere, remember! Nak kurus ni manada jalan pintas tau. Dengan sekarang, berlambak-lambak ubat kurus kat pasaran, tinggal pilih je mana yang berkenan. Dahlah menjamin kurus dalam masa yang singkat. Apa yang penting ialah HEALTHY LIFESTYLE! Biar result nak kurus tu lambat asalkan kita amalkan gaya hidup sihat! Pemakanan tu kena jaga. Please , jangan berdiet tu korang taknak makan ke apa ke. Tau tak, nanti boleh naik berganda-ganda lagi. Waaaaaaa.
and please consume banyakk- banyak air. Cey madam dah kurus pula. hiKS.

Actually kita nak bagitau kita try produk baru. Haha. Nantilaa kalau ada kesan kita share hikss

Written by Alia December 31, 2015 0 talking something


OLDIES | NEWBIES